4. 2. 2012

The Café Louvre

Praha je veľmi pekná. Momentálne mám také pocity, že už odtialto asi nikdy nechcem odísť. Mesto, v ktorom sa stále niečo deje, mesto kde sa každý stará sám o seba a kde je veľmi veľa kultúry a miesť kde sa zabaviť vo svojom voľnom čase s priateľmi. Dnes to u mňa vyhral podnik The Café Louvre (kaviareň na Národní tríde, otvorená už v roku 1902). Vo zvyku tu mal sedávať Albert Einstein, F. Kafka a mnoho iných známych osobností. Ak plánujete návštevu Prahy, odporúčam kávu práve tu.
V práci sa mi darí, baví ma to veľmi a mám krásny výhľad z atelieru spoza môjho stola priamo na Vyšehrad. Kolegovia sú taktiež milí a cestovanie metrom v takejto zime je najlepší spôsob ako sa dostať za malú chvíľku kam potrebujete bez toho, aby ste premrzli. :) zatiaľ, a pár fotiek:
najlepšia káva




dobrú noc! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára